آیت الله نوری:دشمن با جنگ نرم قصد دارد تا مانع ادامه راه انقلاب

آیت الله نوری همدانی نسبت به توطئه های دشمنان علیه نظام هشدار داد و تاکید کرد:دشمن با جنگ نرم قصد دارد مانع از تداوم راه انقلاب شود. به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله نوری همدانی شب گذشته با حضور در مدرسه علمیه حقانی در جمع طلاب این مدرسه با تاکید بر حساسیت شرایط امروز ابراز داشت: زمان ما زمان حساسی است که باید فتنه را شناخت و وظیفه ما در این شرایط نگهداری انقلاب اسلامی است.

وی نسبت به توطئه های دشمنان علیه نظام هشدار داد وخاطرنشان کرد: دشمن با جنگ نرم قصد دارد تا مسیر تداوم راه انقلاب را سد کند اما هر کسی وظیفه ای دارد و من در این شرایط واجب می دانم هر کسی هر چه در توان دارد برای حفظ این نظام خرج کند.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: امام با ولایت فقیه اسلام را به عرصه زندگی و جهانی برگرداند و محوری ترین موضوع در این نظام، ولایت فقیه است.

وی نقش موثر خون ریزی دشمن در پیروزی انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: مطالب مهم بدون خون پیشرفت نمی کند، ثابت ترین رنگ ها رنگ خون است همه رنگ ها محو می شود اما این رنگ در راه خدا می ماند.

این مرجع تقلید افزود: مردم اگر فرهنگ جهاد را به کار نمی بستند انقلاب پیروز نمی شد، این انقلاب بر پیکرهای خونین استوار شده است.

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی باعث بیداری و تقویت روحیه استکبارستیزی در میان محرومان شده و منافع نامشروع مستکبران را در هم کوبیده است، به همین دلیل هر روز توطئه ها علیه این نظام بیشتر می شود.

وی اظهار داشت: آمریکا، کشورهای اروپایی و صهیونیسم نه تنها از مرکب استکباری خود پیاده نمی شوند بلکه هر روز امکانات خود را در این مسیر بسیج می کنند.

این مرجع تقلید نقش امام خمینی(ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: با قیام رهبری مانند امام خمینی(ره) آن سبو بشکست و این پیمانه ریخت و استبداد و استکبار از این مملکت قلع و قمع شدند.

وی همچنین با تاکید بر پایداری وایثار شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: همسران و مادران شهدا به گردن مردم حق دارند و امروز نیز جوانانی هستند که آرزوی شهادت دارند چرا که شهادت بالاترین هدیه الهی است.

این مرجع تقلید همچنین گفت: علت انحطاط مسلمانان ، غفلت از ابعاد مختلف دین اسلام است و اگر مجموعه احکام و معارف اسلامی در جامعه پیاده می شد نوبت به سلطنت شاهان نمی رسید.

منبع :خبرگزاری رسا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد