آیا فتنه تمام شده است؟

اینک زمان هوشیاری و بیداری است و هم بیدار کردن نسل جوان و افشای توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران، فتنه همیشه هست، زمان زمان رسالت زینبی است.


سخنان حضرت زینب (س) خطاب به مردم منافق کوفه:
در میان شما هیچ چیز جز مکر وحیله نیست زیرا که پیمان خود را با ما شکستید وبا خدعه وفریب هر زمان برنگی دیگر درمی‌آیید.
همچون بوقلمون که هر زمان برنگی دیگر جلوه گری می‌کند.
گاه ادعای چیزی را می‌کنید که ندارید، زمانی چون بردگان زر خرید راه تملق وچاپلوسی پیش می‌گیرید و زمانی چون دشمنان کینه جو در کمین انتقام می‌نشینید.
شما همچون آن ابر سیاه و کم باران ویا گیاه و علفی که بر روی سرگین می‌روید ظاهری دلفریب دارید در حالی که باطن شما تو خالی و مهمل است.
شما برای آینده خود ذخایر زشتی پس انداز کردید مطمئن باشید خشم وغضب الهی در انتظار شماست.
شما در کشتن برادران و پشتیبانان ما با جنایتکاران همکاری می‌کنید واکنون چاپلوسانه بر مصیبت ما می‌گریید.

**

تا زمانی که حق و باطل در جهان وجود دارند.پیروان این دو نیز همیشه با هم سر جنگ دارند.همیشه مبارزه بین حق و باطل.از مبارزه هابیل و قابیل گرفته تا هابیلیان و قابیلیان عصرهای مختلف تا حال.
انقلاب اسلامی نیز همیشه در حال نبرد با دشمنان خدا نشناس و منافقین داخلی و خیانتکاران غرب زده و بی‌هویت است.
آری برادر ! فتنه هرگز تمام نخواهد شد، تا خورشید حقیقت وجود دارد.ابرهای تیره باطل نیز وجود دارند.
فتنه هرگز تمام نمی‌شود.فتنه‌گران نیز برای همیشه نابود نخواهند شد.آنچه که مهم است رنگ فتنه هست تغییر تاکتیک و تکنیک فتنه گران است.
راه فتنه را از جایی ببندی، از جایی دیگر سر بیرون خواهد آورد.
مهم شناخت فتنه و مقابله بموقع با آن است، همان چشم بصیرت، اما تکلیف چیست ؟ چه باید کرد ؟
در اینجاست که رسالت زینبی معنی پیدا می‌کند که کار حضرت زینب (س) و شیوه و رسالتش متعلق به زمان خاصی نیست.
همیشه باید این شیوه را دنبال کرد، رسالت زینبی درسی برای تمام تاریخ است.
همانطور که شهادت حسین (ع) درسی برای شجاعت و آزادگی مردم هست، رسالت زینب (س) نیز ادامه همان راه سرخ حسینی است.کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.
فتنه‌ها تمام ناشدنی هستند، همه باید هوشیار باشیم تا اسلام هست و انقلاب و حق، همیشه باطل نیز وجود دارد.
بعد از 22 بهمن و شکست متضحانه یزیدیان سبز و اربابان خارجیشان باید هوشیارتر باشیم و پیام رسان خون شهدای انقلاب و اسلام باشیم.
اگر بنا شد زینب (س) را بشناسیم نه در قبل از کربلا و نه در کربلا و عاشورا بلکه باید بعد از صجنه عاشورا شناخت، آنجا که مدیریت کاملی را ایجاد کرد و این نقش را در کمال عفت و پاکی، در کمال خداشناسی و توحید و در کمال این که دختر علی و زهرا است، ایفا کرد و الگویی کامل از یک زن را به تاریخ نشان داد.
حسین علیه السلام را کشتند، قطعه قطعه کردند، اسب بر بدنش دواندند، سه روز و سه شب در آن بیابان با آن شرایط نگاه داشتند و زینب باید از آنها محافظت کند، نه از درندگان صحرایی، بلکه از درندگان نسناسی و انسان نماها.
شما فکر می کنید همین حالا کسانی نیستند که بر پیکر حسین علیه السلام اسب می‌دوانند؟ آیا همین حالا نیستند کسانی که در محیط همین جمهوری اسلامی خودمان با برنامه‌هایی که دارند ایفا می‌کنند اسب نعل کردند و بر آن مکتب سرخی که زینب ارائه داد، می‌تازند؟
شما حوادث بعد از انتخابات و عملکرد سران فتنه موسوی و خاتمی و کروبی را نگاه کنید ؟ کمتر از تاختن اسب بر پیکر حسین (ع) بود ؟
بعد هم خودشان را از شیعیان می‌دانند و یک عده هم فریب سخنان منافقانه‌اش را می‌خورند.
اینک زمان هوشیاری و بیداری است و هم بیدار کردن نسل جوان و افشای توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران، فتنه همیشه هست، زمان زمان رسالت زینبی است...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد